Eldsjälar

Hej igen .
Fotbollen gick inte som planerat, förlust med 4-3 vilket kändes kasst eftersom vi var bättre ! Helst otroligt vad jag är dålig förlorare ibland, trodde inte detta skulle bli så seriöst men det finns bara vinst i skallen . Jag var målvakt dessutom, kan ha varit en av anledningarna till förlusten :I
Väntar på att klockan ska bli halv ett så jag kan hämta Robin och sedan krypa ner i sängen och mysa för en sen ledig fredag. Anna kommer och hälsar på imorgon, det ser jag fram emot och på lördag kommer en överraskning som bara jag vet om, avslöjar mer på lördag :) Resten av kvällen tillbringas framför teven, ska ta en dusch också. Sov gott eldsjälar .

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är säker på att du var en lysande målis :D

Det kommer kännas bättre om Sverige vinner på lördag, vi ska heja fram dom!!!



SOV GOTT <3

2009-06-04 @ 21:56:28
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0