ELLA

Igår var en fantastisk dag och kväll . Anna kom tillbaka hit när fotbollsmatchen var över (förlust) och hade bestämt sig för att vara kvar hos mig och grilla, underbart ! Sen kom ju överraskningen som jag hade väntat på, HANNA ! :) Det var ungefär ett halvår sedan jag såg henne sist så det var skönt att träffa henne. Det trippade in massa vänner och annan folk under hela kvällen och jag hade en mycket trevlig kväll med god mat  och én del trolleri :)
Idag började med att jag som vanligt vaknade först och började städa ihop hemma efter gårdagen, gick ganska fort . Sen var det en tur på IKEA som var mycket lärorik och intressant, imorgon börjar det på riktigt, ska bli kul tycker ja .
Så nu är det soffan som gäller, ska snart käka pizza kanske :) Pappa och Ella har precis vart här och hälsat på, länge sen jag träffade dom också så det var rologt .

Tack för den här helgen alla trevliga människor, ni förgyller min vardag :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0