Heja Sverige .

Ibland får man tycka lite mer bra om Sverige än vanligt och nu är en sån dag när det är U 21 match och viktig dessutom, SPÄNNANDE . Är inte så insatt i alla olika sporter vad spelare och tränare heter eller vilka lag som är vilka men när det är match och jag väl tittar så kan jag tycka om vilken idrott som helst om det är spännande och det är väl ändå det viktiga ?! :) Idag fick jag skjutsa min karl till jobbet vilket innebar att jag gick upp vid halv nio, det var skönt att komma upp någorlunda i tid . Vid tio åkte jag och Lovisa ut till bomstad för att blotta våra bleka kroppar i solen . Inget dopp blev det heller, det var precis så jag klarade av att doppa fötterna :) Vi var inte så tålmodiga så vi åkte hem redan vid halv ett för att hämta Robin, sen begav vi oss ut till ICA maxi för att handla lite . Lovisa köpte grejer till en kyckling sallad och jag storhandlade :) Köpte två sol stolar som ska utnyttjas väl imorgon när Malin ska med till stranden och då har jag lovat att mitt första dopp ska bli av :)
Pratade med Anna förut och helgen planerades . Verkar som det blir kalas här på lördag kväll med Anna och hennes vän från Linköping och förhoppningsvis lite annat folk också . Det blir nog mysigt . Sen kanske det bär av mot Hagfors på söndag om Magda plockar upp oss vill säga, så är det väl meningen att vi ska mysa lite i Annas sommarstuga under veckans första dagar . Härligt . Nu blev det MÅL :D Markus Berg !
Ska kolla klart matchen nu, men vi hörs . Ha det fint . Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elin

sverige är fan underbara!! :D du ska väl kolla matchen mot england imorn hoppas jag :)

låter som att du kommer få en mysig helg! :)

2009-06-25 @ 23:05:56
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Slowhead

Skriv nytt inlägg då! väntar med spänning på ny update :)

2009-07-19 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0