Ledsen

Hej hopp i lingonskogen . LEDSEN för den dåliga uppdateringen men jag har haft ett dåligt fungerande internet plus att jag har varit på resande fot . Har vart i Hagfors torsdag till fredag för att fira broder som har tagit studenten . Torsdag innehöll en mycket underhållande avgångsrevy som dom flesta njöt av tror ja :) Sen var det fredag med massa förberedelser hemma hos pappa med mat och pynt för kvällen där hela släkten sen samlades . Vi hade en mycket trevlig kväll . Jag och Robin begav oss sedan till Karlstad dit Ella följde med för att stanna hela helgen . Igår fick hon följa med hem till Robins mamma för att fira lillebror Marcus och där fick vi god mat och trevligt sällskap som vanligt . Och idag har vart full med lek . En fisketur till att börja med då Ella fick en liten firre, sen blev det mos och kassler på Karlagatan för att sedan åka lite båtbuss med Ella och Stella . Nu sitter vi hemma, jag och Robin helt trötta efter att ha tagit hand om barn en hel helg :) Det får nog dröja ett tag till ... !
Ska snart åka till Molkom för att möta upp Anneli och släppa av systeryster . Sen kanske det blir en fisketur för mig och Robin lite senare ikväll . Men en helg full med lek, det är inga fel .

Ha det fint / Frida


Kommentarer
Postat av: eli

låter som en bra helg :)

2009-06-15 @ 16:52:52
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0