SYSTER, snart kommer jag !



Anna kommer till mig om ca en timma, ska ta med henne ut på lite shopping sen blir det mys med god mat och film. Både jag och Robin har vart lediga idag så det har pysslats en del hemma men det är fortfarande en hel del kvar att göra. Det är så sjukt irriternade när man ska sätta upp tavlor och hyllor och så kommer man på att man inte har en borr så dom får stå på golvet yttligare några dagar till :/ drygt!
Saknar min lilla Ella (syster), får se henne nästa helg när min bror tar studenten, ska se om hon kanske ska följa med ner till Karlstad och leka lite, skulle va underbart att få umgås lite med henne . Ska bli underbart och träffa hela släkten till helgen, det blir släktkalas på hagmansväg 12, välkommna :)

Ha det fint . Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0