. Vill ha . Vill ha . Vill ha .

God kväll på er . Den här veckan har vart ganska dryg, har vart magsjuk i början av veckan så har känns mig ganska kass men har tagit igen det nu känns det som . Man blir som ett litet barn när man är sjuk . Klen och man vill att någon ska ta hand om en hela tiden för det finns ingen i hela världen som mår så dåligt som jag gör just då . Men det är bra sällan jag är sjuk så då kan jag väl få ha nån som tar hand om mig :) Har ganska ofta nån som tar hand om mig ändå men lite extra är ju alltid roligt :) Så jag har inte gjort så fruktansvärt mycket dom senaste dagarna då förstås förutom blivit av med allt som ätits och lite till . Igår däremot var jag, robin och anders och fiska någonstans ute på hammarö efter mycket letande så fann vi ett fint ställe att fiska på men det betydde en lång skogspromenad i högt gräs innan vi kom fram dit vi ville . Tyvärr var det för grunt för att meta men Robin fick en gädda på kastspö iaf . Vid tio gav vi upp och begav oss in på stigen igen och om vi hade vetat vad vi skulle träffa på där så hade, iaf inte jag, gått där helst . Stigen gick längs med en liten å och helst plötsligt så bara plumsar det till i vattnet ordentligt och vi kunde inte förstå vad det var ,och typ 30 sekunder senare, redan med hjärtat i halsgropen, också på mig iaf :) så säger anders (å, titta) - och vad ser jag, jo en bäver springer rakt över stigen ner i vattnet . Usch, usch och bakom mig hör jag robin ( Frida, stå still för blir han rädd så kan han gnaga på oss ) - det kan den väl inte ?! Den springer väl inte fram och börjar gnaga mig på benet heller och fäller mig som ett träd, och vad ska den göra sen ? gnaga ihjäl mig ! :) Men lite skrämd var jag så vi satte full fart mot bilen :) Så nu har jag sett en bäver springa :)
Nu är Anna här iaf, hon ligger och sover på soffan och känner sig lite kraslig . Bara hon inte blir sjuk :/ Ska ta med mig min och gå för att sova så det blir midsommar någon gång :)
Sov så gott vänner . Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0